יום שישי, 1 באפריל 2016

Top 10 Hentai Anime- עשרת אנימות ההנטאי הכי טובות

שלום חברים. זהו פוסט גס מאוד. הקריאה על אחריותכם.

 פורנו זה דבר שמשתלט על העולם בקלות. בזמן עבודתי בספרייה יוצא לי לקרוא כמה ספרי אירוטיקה בזמן הפנוי בעבודה, ואני מגלה לי כמה מקטעי הסקס שכתובים בצורה מגוחכת במיוחד. כן, זה יותר מגוחך מפרק 16.5 של סורד ארט אונליין. והפורנו בעולם לא עוצר בזה. מי לא זוכר את זה שבגיל 11 הוא חשב שהוא גאון ששיחק בGTA וגילה שאחרי שאתה משכיב זונה אתה יכול לדרוס אותה ולקחת לה את הכסף. גאוני לא?

באנימה כמויות הפורנו עצומות. לא רק שיש הרבה סדרות "אצ'י" עם פורנו רק שאין שם חדירה אז זה אצ'י טכנית, כמו למשל High School DXD. אז בלי הקדמות מיותרות, בואו נעבור על 10 סדרות ההנטאי הכי טובות שיצאו. אני מבטיח לכם שתהנו. קדימה, פוסט הנטאי.... !

מההנטאי המדהים- Nee Summer




..... נופ.
אני לא צריך הנטאי, הומו סאמה זה כל מה שאני צריך בחיים.


כן הומו סאמה, תיכנס למקומך הראוי, למטבח.

אבל עכשיו ברצינות, כן, ביאסתי אתכם קצת. אתם רוצים טופ 10 הנטאי? חבל, לא יקרה. כל מה שאני יכול להגיד לכם זה שכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבדוק הנטאי שיצאו מהכמה שנים האחרונות, ואתם מסודרים. גם ככה זה ז'אנר שמתבסס באופן כמעט מוחלט על הויזואלים שלו.

אז אחד באפריל שמח לכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה