יום שלישי, 24 במאי 2016

הזמרים\ להקות האהובים עליי- פוסט מוזיקה מדארק.

כמו הפוסט אוסט בעבר, עכשיו פוסט של הלהקות\ זמרים (או זמרות) הכי אהובים עליי. זה הולך להיות פוסט קצר למדי, שאולי ייתן לכם להכיר כמה זמרים ולהקות טובים עם שירים טובים.
קדימה!



~~~

Hamasaki Ayumi- האמאסאקי איומי
בתור התחלה, נתחיל ממשהו די מוכר. האמאסאקי איומי. זמרת פופולארית למדיי ברחבי העולם. נולדה ב2 לאוקטובר 1978, ועם הזמן נהייתה סופר פופולארית. אם כי לאנימה היא לא תרמה שירים רבים במיוחד, שהעיקר בהם הם שירים לInuyasha, מחוץ לזה היא זמרת מאוד מוצלחת, בתנאים הנכונים. הכרתי אותה דרך הפתיחים שעשתה לTales of Xillia שהיו נהדרים ומשם בדקתי אותה. נחשפתי לזמרת נהדרת, אך עם בעיה קלה בה. רוב השירים שלה שהיא שרה אותם ללא תצוגת במה מסוימת (כמו הופעה רשמית או וידיאו מוזיקה), היא במצב די בעייתי. כך יוצא שעדיף לשמוע גרסאת לייב שלה מאשר גרסא נוחה ללא הקהל. ושהיא מגיעה לגרסאת לייב? העוצמות שבה יוצאות החוצה. שם רואים את ההשקעה האדירה בשירה שלה, לעומת הגרסאות הרגילות בדיסקים ששם היא מחפפת. אבל עדיין, בזכות ההופעות שלה, היא זמרת מדהימה שזה תענוג לשמוע אותה. כמה מהשירים האהובים עליי שלה כוללים את Progress, Depends On You, Game, וSong 4 U.



Day After Tommorow- דיי אפטר טומורוו
עכשיו, דקת דומיה. תודה. דיי אפטר טומורוו שרדו רק שלוש שנים בחייהם כלהקה. הם היו פעילים מ2002 ועד 2005 ו... זהו. בזמן חייהם, הם כללו שלושה חברים בלהקה. מיסונו (Misono), הזמרת וכותבת השירים של הלהקה, קיטאנו (Kitano), הגיטאריסט והמלחין, וסוזוקי (Suzuki) הקלידן והמלחין הנוסף של הלהקה. השירים של הלהקה זורמים למדיי עם מוזיקה רגועה וקצבית. בעוד שלאנימות הם לא עשו אף שיר, הם כן עשו את הפתיח של Tales of Symphonia שמשם הכרתי אותם.  כמה מהשירים האהובים עליי שלהם כוללים את Vivace, My Faith וStarry Heavens





DIR EN GRAY- דיר אן גריי
דיר אן גריי הם להקת מאטל  שקיימת מ1997 ועדיין ממשיכים עוד היום. ללא ספק, זמן נהדר לשרוד בו (בשונה מדיי אפטר טומוורו, אוכ כואב לי הלב עליהם). דיר אן גריי הם להקה די פסיכית. הרבה מוידיואי המוזיקה שלהם יכולים להיראות מטרידים למדיי לעיתים, אך הם עדיין מעניינים באותה מידה. הזמר של הלהקה מכונה "קיו" (Kyo) והבחור ללא ספק יודע לשיר. למרות שדיר אן גריי מתעסקים רק במאטל, השירים שלהם מספיק מגוונים והרבה פעמים נשמעים שונה לחלוטין אחד מהשני. חלק מהשירים די רגועים, וחלקם שהם מלאים במוזיקה צעקנית. לפעמים גם דיר אן גריי נופלים יותר מידי לכיוון  הצעקות. ככה לדוגמא, יש להם את השיר Hydra, שיר שלם במלא צעקות וכמעט ללא מילים. שירים טובים אחרים שלהם כוללים את Kasumi, Jessica, Amber, וWare Yami Tote.




אאוי אייר- Aoi Eir
אני תוהה אם יש מישהו שצופה בהרבה אנימות ולא שמע את אאוי אייר לפחות פעם אחת. כי כמות האנימות שלהן היא עשתה שיר עצומה. Kill La Kill, Fate Zero, Sword Art Online, וArslan Senki הן רק כמה מהאנימות שהזמרת המוכשרת הזאת עשתה להם שירים. גם ניתן לראות שהיא די פופולארית בקרב קהילת האוטאקו, עם כ880 פייבוריטס במאל (לצורך השוואה, האמאסאקי איומי, שהרבה יותר ותיקה ממנה והשפעה עולמית יותר גדולה, עם 750). אין לי יותר מידי מה להגיד לכם עליה תכלס. פשוט זמרת מוכשרת עם שירים. טובים. כמה מהשירים האהובים עליי שהיא עשתה כוללים את : Accentier, Shoegazer, וIgnite.




Mizuki Nana- מיזוקי נאנא
מיזוקי נאנא היא גם מדבבת שאני מאוד אוהב, וגם זמרת שאני מאוד אוהב. למרות שממה ששמתי לב, רוב השירים שהיא עושה זה לאנימות שהיא מדבבת בהן את אחת הדמויות. מעטים השירים שלה שראיתי שהיא עשתה בתור עבודה בפני עצמה ללא קשר לאנימה. אבל אם נעזוב את זה, היא עדיין זמרת נהדרת עם קול יפהפה. גם באופן נחמד, היא מנצלת כמה פעמים את יכולות השירה שלה לשירים באנימה עצמה של דמויות זמרות. למשל, אוטאו מShugo Chara, דמות שהיא זמרת שמדובבת על ידי מיזוקי נאנא. שזה די תוספת מעניינת. כמה מהשירים האהובים עליי של מיזוקי נאנא כוללים את Shin AiJunketsu Paradox (הסיומת של בלאד סי, הדבר הטוב היחיד בסדרת אשפה הזאת), Black Diamond וTrinity Cross.





GACKT- גאקט
טוב בואו נתחיל מזה, גאקט הוא זמר מעולה (כמו שאר האנשים שברשימה). המוזיקה שבה הוא מתעסק זה רוק ופופ, ומהשירים ששמעתי שלו מאוד נהניתי (ונהנה, כי אני שומע אותם ברגע זה).  לגאקט יצא לדבב בכמה אנימות. אחת הדמויות שאני כן רואה לציון, זה דאטה קיושי מSket Dance, שגם הוא דמות שמתעסקת במוזיקה, וחולק עיצוב די דומה לשל גאקט.  גאקט יצר כמה שירים לאנימות כמו הסרטים של גאנדאם זטה וסקט דאנס. כמה מהשירים של גאקט שאני ממש אוהב כוללים את Flower, Love Letter וRedemption.






ולסיום, עוד כמה שירים שאני מאוד אוהב, מלהקות שכן מעולות, אבל לא מכאלה ששמעתי מספיק שירים שלהם בשביל שאכניס אותם לפוסט כדעה כוללת:


תגובה 1:

  1. איומי המאסאקי !זמרת נהדרת ! איזו נוסטלגיה ! הזכרת לי את נעוריי .

    השבמחק