יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

מזל טוב לנו! אנחנו בני שנה!

Tanjoubi Omedetou, Suika- San!


אז מזל טוב לנו, אנחנו היום חוגגים יומולדת שנה מאז שהוקמנו. הספקנו להביא לכם כתבות רבות בזמן הזה. אני אישית הספקתי להביא לכם מספר לא קטן של ביקורות. שכוללות 2 ביקורות ג'יי דרמה, כ7 ביקורות משחקים, והשאר ביקורות אנימה ומנגה. השנה הזאת הייתה לי בהחלט כיפית ואני בהחלט מתכוון להמשיך לכתוב לכם. כמובן שהיו לי כתבות שכבר לא נראות לי לטעמי, בניהן ה"ביקורת" הקומית שעשיתי על הכנס של אמאי שהייתה בעיקר ילדותית וממש לא באמת ביקורתית, וכוללת תכנים שכבר איני תומך בהם כיום, וזו הסיבה לזה שהיא כבר איננה איתנו עוד בבלוג. אבל עדיין, הצלחתי להביא לכם מספר רב של ביקורות שאני בהחלט מרוצה מהן, כמו הביקורת על המשחק הרשמי של יוגיאו, או הביקורת של סלאם דאנק לעומת קורוקו נו באסקט. הפוסט שאני הכי מרוצה ממנו כנראה, הוא הפוסט. על "הכסף שלנו שווה יותר"

גם שאר חברי הבלוג עשו עבודה נהדרת, לדוגמא הפוסט הנהדר של ניב על איידולס (וכן, כפי שאתם זוכרים אני שונא מואהשיט, אז ניב קבל את זה כבהחלט הארה לזה שאני אוהב את הפוסט שלך). גם הפוסט של עומר הכומר על לוג הוריזון נגד סאו, שנעשה דרך המשתמש של קפטנית (AKA נטלי) היה נהדר, וזאבי (AKA סבי) השקיע בסרטוני מכירות נהדרים. סטודיו (AKA עדן) הביא פוסטים נהדרים על לייט נובלים בשיתוף עם נטלי. נסטיה הביאה לנו פוסטים מעניינים של "מחוץ לראדר" ובהחלט חשפה אתכם, הקוראים שלנו לכמה אנימות לא מוכרות. 

אז מה לעתיד? אני מתלבט אם לעשות ביקורת על Tales of Xiliia שנהפך לאחד המשחקים הכי אהובים עליי, ודי בקלות עם המערכת המעולה שלו, הדמיות המעולות שכוללות את מילה, ג'וד, אלבין ומי לא, והגרפיקה הנהדרת. גם בקרוב ייצא המשחק Super Smash Bros 3DS שכבר שיחקתי בדמו שלו, והתרשמתי בטירוף, ואני בהחלט מתכנן להביא לכם ביקורת עליו. נראה על איזה אנימות ומנגות אעשה ביקורות בעתיד.

אתם מוזמנים להגיב לנו איך התרשמתם מאיתנו במשך השנה הזאת. 

תגובה 1:

  1. סויקה והבלוג של מוגיטבה ויסה-קון הם שני הבלוגים היחידים הפעילים בנושא שאני מכיר וקורא. כל הכבוד לכם על ההשקעה, מקווה לקרוא עוד פוסטים נחמדים שלכם. מזל טוב על יום ההולדת.

    השבמחק