יום שבת, 26 באפריל 2014

סרטוני מכירות

היי לכם, שוב סבי (ame_sama), מצטער שמעולם לא יצא לי לכתוב את חלק ג' של סיכום חורף 2014, אבל מבטיח לפצות בפוסט מפתיע בפעם הבאה (:
הפוסט הבא יהיה קצר ודי שונה מפוסטים קודמים שהיה לי, יותר דומה לפוסטים על הפודקאסט רק שיותר ארחיב כאן. בערך בסביבות השלוש שנים האחרונות יוצא לי הרבה להיות נוכח ביוטיוב ולעלות סירטונים, בין אם זה שירי פתיחה של אנימה או סתם סירטונים שערכתי גם אם הם לא היו כאלו טובים, עד שקיבלתי את הבאן האכזרי על זכויות יוצרים והלכו להם 60,000 מעריצים וקרוב ל-30 מליון צפיות בסירטונים שלי, אבל זה הגיע לי אני מניח? מאז פתחתי משתמש חדש ואני משתדל להיזהר עם כל הקטע של זכויות יוצרים, אבל למשתמש הזה אני נותן מספר מטרות, מעבר ללאכסן את הפודקאסטים שאנחנו עושים כאן אני גם עושה סירטוני מכירות שכבר ארחיב עליהם.


מכירות ביפן זה פאקטור מאוד חשוב במיוחד באנימה ומנגה, באנימה זה הדבר הכי חשוב שאנימה צריכה, ככל שזה ימכור יותר ככה הם יקבלו יותר רווחים וככה אולי נזכה לעונה חדשה. אני לא רוצה יותר מדי להרחיב על המכירות כאן כי אני מעדיף לשמור את החלק הזה להרצאה שאולי אצליח להעביר בכנס כאמ"י בקיץ הקרוב ואם לא, אז אקדיש את זה לפוסט מסוים במהלך השנה הקרובה. אוסיף רק שעל מנת שאנימה תמכור 'מספיק', כלומר תרוויח מספיק כסף שגם יספיק לכיסוי הוצאות וגם לרווחים הוא 2,899 אשר נקרא גם MANABI LINE, כאשר אנימה עוברת את כמות המכירות הללו אפשר לחייך ואולי לחכות להמשך כלשהו, במידה ויש צורך בזה.

לפני כשבוע הכנתי סרטון של 50 האנימות הנמכרות ביותר במאה ה-21. מיכוון שהמידע על האנימות שקדמו למאה הנוכחית דלה וכמעט ובלתי ניתנה להשגה הסרטון הוכן למאה הנוכחית שהיה בא יותר עקביות ומידע וניתן לפרסם מידע אמין ללא שום בעיה. אני רק אציין ואוסיף שנאון ג'נסיס אוונגליון היא עדיין האנימה הנמכרת ביותר בכל הזמנים ואף סדרה לא עברה או בכלל התקרבה למספרים שהיא מכרה בזמנו, וכן, יש על זה נתונים.

בתחילת כל סרטון יופיע מידע נוסף ו'חוקים' לסרטון, מקווה שתהנו.



אני אוסיף משהו קטן וחביב לפוסט, מדי שנה נהגתי לעשות גם סירטוני מכירות של מנגות, ספציפית מנגות שמתפרסמות בשונן ג'אמפ בלבד, השנה עשיתי סירטוני אנימה כמו שאתם רואים למעלה, ובשנים קודמות בעיקר מכירות של שונן ג'אמפ. אפרסם כאן את הסירטונים הכי מעודכנים, גם מחולקים לשתי חלקים, בנוסף גם 50 סדרות הנמכרות ביותר בכל הזמנים, ולא רק במאה הנוכחית, כי למנגה אנחנו מקבלים דיווח מלא כל תקופה מסוימת מהחברה הראשית או חברות של אתרי מידע בנושא וכ'ו. מקווה שתהנו גם מזה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה