יום שישי, 17 בנובמבר 2017

טסורו הירומי, נוחי על משכבך בשלום...



טסורו הירומי, המדבבת של בולמה מדרגון בול, ומריל מטריגאן, נפטרה היום בגיל הצעיר של 57, ויש לי כמה דברים להגיד בנושא.





אז כן, עוד מדבבת הלכה לנו לעולמה. בשנים האחרונות איבדנו כמה מדבבים מוכשרים. לפני 6 שנים ב2011 איבדנו את קאווקאמי טומוקו (Kawakami Tomoko) שדיבבה את רוזט מChrono Crusade, היקארו מHikaru no Go, ומיסוזו מAir. ב2013 איבדנו את אוטוסומי קנג'י (Utsumi Kenji), שדיבב את ארמטסרונג מFMA, וגנג'י מHajime no Ippo. וב2015 איבדנו את מיו מאטסוקי (Miyu Matsuki) שדיבבה את לילה בTales of Zesteria, קוקו מHaiyore Nyaruko San ואנה בShimoneta


היום באופן מצער, נוספה לנו לרשימה המרסקת הזאת גם טסורו הירומי, שידועה בעיקר על הדמות של בולמה מדרגון בול. על הפרטים של המוות אני לא הולך להגיב. מה שכן אני הולך לעשות זה לתת לכם את הכתבה בANN כדי שתוכלו להתעדכן בעצמכם. 


טסורו הירומי היא אחת המדבבות היפניות הראשונות שנחשפתי אליהן. אני עוד זוכר שבתור ילד, בזמן שדרגון בול זי שודר בארץ, קניתי במקביל את בודוקאי 1 לפס2, ושיחקתי בכולו ביפנית. בודוקאי 1 העביר באופן נאמן את העלילה של הסאגות של וג'יטה, פריזה וסל. וכן, שם שמעתי את טסורו הירומי לראשונה. אם כי מי שהרשימו אותי יותר בזמנו היו  מידוריקאווה היקארו (אנדוראיד 16) ו-וואקאמוטו נוריאו (סל), עדיין נחשפתי לקולה הייחודי של טסורו, בשלב די מוקדם. 




אני רואה ערך לציין דבר נוסף. מעטות המדבבות והמדבבים שדיבבו דמות אחת למשך כל-כך הרבה זמן בעקביות.  אז כן, יש לנו את פורו טורויה שמדבב במשך זמן רב את אמורו מגאנדאם המקורי, אך חוץ מכמה משחקים לגאנדאם הוא לא דיבב בעקביות. לדרגון בול לעומת זאת כל הזמן יוצאים משחקים שבולמה מדבבת בהם. טוב, אני כן יכול להגיד שפורו טרויה מדבב גם את יאמצ'ה, אז עדיין יש לו נקודה כאן. 


אבל טסורו הירומי לא דיבבה רק את בולמה ומריל. היא דיבבה דמויות נוספות כגון יובל (YuGiOh GX), אוקיו (Half Ranma), ריינה (Yakuza 0. דיבוב די עדכני שלה), ויש עוד מגוון סדרות שלא צפיתי בהן שטסורו דיבבה בהן כגון Silent Mobius, Kimagure Orange Road, Ghost Sweeper GS Mikami, וPerrine Monogatari. אני חושב שאתן לסדרות האלה יותר יחס בזמן הקרוב ואצפה בהן סופסוף.  

 


אז מה נשאר לנו לעתיד עם טסורו הירומי? דבר נוסף שאני רוצה לציין. המשפט האחרון שהיא דיבבה באנימה של דרגון בול סופר היה "כולם! בהצלחה! אנחנו סומכים עליכם!". משפט שבהחלט מתאים לסגור את הקריירה. או... שלא? למעשה עדיין נשאר לנו מעט מטסורו הירומי. כן, המשפט האחרון הזה הוא היה המשפט האחרון שהיא דיבבה באנימה. אבל יש לנו את המשחק FighterZ שיוצא בעוד חודשיים. בהתחשב שהמשחק הוא משחק מכות מארק סיסטם, היוצרים של בלייזבלו וגילטי גיר, אפשר לצפות שיהיה במשחק הרבה עלילה, ומספיק שורות לבולמה וטסורו הירומי. 


וג'יטה ובולמה היו מבין הזוגות הראשונים שאהבתי באנימה, דבר שרק התחזק עם הזמן עקב דרגון בול סופר ששיפר את היחסים שלהם באופן פלאים. עכשיו אני תוהה מי תהיה המדבבת שתחליף את בולמה. אז כן, זכרונך לברכה טסורו הירומי. איזה יום טראגי לתעשיית האנימה יש לנו....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה