יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

Yu- Gi- Oh! 5D's- King of Yaoi (?!) Review

Yu- Gi- Oh! 5D's- King of Yaoi (?!) Review
אז כבר הבטחתי לכם בעבר שאעשה ביקורת על יוגיאו פייב דיז, והנה אני מקיים. פייב דיז היא הסדרה השלישית ליוגיאו, לאחר GX ודואל מונסטרס. יש לנו כרגע גם שתיים אחריה, זאל (כבר קיבלתם ביקורת) וארק פייב שעדיין רצה. ארק פייב מחזיר לסדרה בשלב מסוים את הטרוריסט- אנס- רוצח- שוטר הידוע כקרו הוגאן, או בשמו האמיתי, הומו סאמה. וגם את ג'אק... קיבלתם בבלוג הרבה פעמים, אולי מבלי ששמתם לב, אזכורים להומו סאמה, שאולי במידה ולא הבנתם מיהו (או מהו) כי כנראה לא דיברתם איתי יותר מ5 דקות, אתם הולכים להבין עכשיו בביקורת על יוגיאו פייב דיז!

מומלץ לבוא לביקורת עם מעט חוש הומור. גם בשונה מפעמים אחרות, אני אהיה פחות נעים שזה נוגע לספוילרים. האם יוגיאו פייב דיז היא סדרה טובה, או סדרה רעה, או בכלל סדרת ההארדקור יאוי הכי טובה שיש, תגלו הכל בביקורת!


יום שבת, 22 באוגוסט 2015

התרשמויות מכאמ"י 2015


עבר והסתיים הכנס האחרון של השנה (לפחות מאת אמא"י), וכך גם הניסיון השני להעביר כנס בבנייני האומה בירושלים. אז איך הלך להם הפעם?

יום שבת, 1 באוגוסט 2015

למה אני אוהב RPG- טור דעה

למה אני אוהב RPG- טור דעה
קצת לשינוי, משהו שהוא לא ביקורת ממני. בשבוע שעבר קיבלתם ממני ביקורת על משחק הRPG שנורא אהבתי באופן מפתיע, Time and Eternity (או בשמו היפני, Toki to Towa) וכבר צברתי בבלוג הזה לא מעט ביקורות על משחקי RPG, כפי שתוכלו לראות כאן

RPG, הוא קיצור לשם המלא של הז'אנר- Role Playing Game, והוא הז'אנר הפופולארי ביותר ביפן (במשחקים מן הסתם). בעוד שבאמריקה אפשר להחשיב את הFirst Person Shooter כז'אנר הכי פופולארי, שיוצאים לו שלל משחקים מהז'אנר (כמו Bioshock, Call of Duty וBattlefield), ביפן יוצאים מגוון רחב של משחקי RPG כמו לדוגמא מסדרות Tales, Final Fantasy וPokemon.

יש הרבה דברים שאני אוהב בRPG, ככה שיצא שצברתי לעצמי לא מעט משחקים, במיוחד בשנים האחרונות. בפוסט הזה, אני הולך לעבור על מה אני אוהב בז'אנר הזה שעושה אותו לכ"כ מהנה בעיניי וגורם לי לחזור אליו שוב ושוב, ואולי אפילו למשוך אתכם לז'אנר הזה על הדרך.
משחקי הRPG שצברתי לעצמי.